Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

امروزه دنیای رنگ ها زیبایی خاصی به طراحی ها بخشیده است.ال ای دی های رنگارنگ در همه جا دیده می شود چراغ راهنمایی ،چراغ خودرو ها ،چراغ های نما ،تابلو های مغازه ها و ... تلفیق ال ای دی ها و سنگ و چوب فلز صحنه هایی زیبایی را به وجود آورده است.

 

جدا از نور پردازی بر روی سنگ ، ام دی اف و سقفها یکی از مواردی که امروزه بسیار در حال استفاده شدن است نور پردازی به همراه طلق ها پلاستیکی و شیشه می باشد در تابلوهای چلینیوم این مورد را بسیار مشاهده کرده اید.

در زیر نمونه هایی از نور پردازی ها را مشاهده می کنید.

تصویری که در زیر مشاهده می کنید سقف حمام می باشد که توسط طلق 60 در 60 و مهتابی ال ای دی نور پردازی شده است.طلق بالا از نوع پلاستیکی می باشد و نوع شیشه ای آن هم موجود می باشد. از لحاظ ایمنی و وزن نوع پلاستیکی پیشنهاد می شود.

تصویر زیر متعلق به قسمت حال منزل می باشد که طرح خورشیدی می باشد در زمانی که قصد نصب این مدل نور پردازی را دارید حتما توجه داشته باشید که جهت تامین نور فقط نباید از این نوع سقف استفاده کنید و از هالوژن ها ،مهتابی و لوستر نیز جهت تامین نور خود بهره بجویید.

نکته ای که باید در مورد نور پردازی این سقفها رعایت شود سعی کنید فضایی را در سقف جهت خنک شدن لامپ ها تعبیه کنید زیرا گرم شدن لامپ ها در محیط بسته باعث کم شدن عمر آنها خواهد شد.

مورد دیر این باید در مدت زمانی نسبت به تمیز کردن بالای تایل ها اقدام کنید زیرا در اثر گذشت زمان و خاک گرفتن بالای تایل ها از بازتاب نور آنها کاسته خواهد شد دقت کنید که در هنگام سیم کشی نباید سیم بر روی تایل ها بیفتد و یا لامپ خیلی به تایل نزدیک شود زیرا هنگام روشن شدن تایل و دیده شدن لامپ ها و تایل از زیبایی کار کاسته خواهد شد.

موارد بالا 60 در 60 می باشد این سقها با ابعاد بزرگتر هم می تواند نصب شود جهت یک تیکه بودن سقف.

در زیر شما یک نوع ستون را مشاهده می کنید که توسط طلق مات و ال ای دی شاخه ای نور پردازی شده است . بر روی طلق می توان برچسب دلخواه را چسباند و  پس از مدتی جهت  تنوع دادن طرح آن را تغییر داد.

در زیر یک نمونه تابلو که به وسیله لیزر توسط طلق ساخته شده است را مشاهده می کنید در زیر طلق ال ای دی آبی رنگ کار شده است.

نور پردازی راه پله هم به آسانی می تواند انجام شود بخصوص جهت فروشگاه ها در زیر نمونه هایی را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 

در تصویر زیر شما نمای جلو و پشت یک نمونه از راه پله های اجرا شده  را مشاهده می کنید که توسط شلنگی ال ای دی نور پردازی شده است را مشاهده می کنید

 توجه داشته باشد که نور پردازی را می توانید به دلخواه خود با انواع حالتها انجام دهید مثلا روشن شدن توسط سنسور به محض ورود چه از پایین و چه از بالا ، تنظیم رنگ دلخواه توسط چراغ های 7 رنگ ، چشمک زدن ، روشن شدن یکی یکی و ...

فقط موردی که باید رعایت شود استحکام طلقها بر روی راه پله جهت لرزش و یا ضربه است که توسط استاد کار نصاب انجام می شود.

 طرح هایی که مشاهده می کنید بسیار دقیق توسط لیزر  برش کاری شده اند هر طرحی (تصویر )را که امروز بخواهید می توانید چه در سقف و چه در هر جای دیگری انجام دهید.

در صورت تمایل می توانید مطالب مرتبط زیر را نیز مطالعه فرمایید.

نصب ال ای دی شاخه ای

نکاتی در مورد نور پردازی و سیم کشی هایپر مارکت ها

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .