برای نور پردازی جشن و تولد امروزه چراغهای ال ای دی غوغایی به پا کرده است در زیر به مواردی که میتوانید از آنها در نور پردازی جنش هاتون استفاده کنید اشاره می کنم.

برای اینکه بخواهیم یک محیط رو نور پردازی اول از همه باید مخاطب رو شناسایی و بر اساس نیازهای اون اقدام به نور پردازی کنیم در اینجا مطلب ما در مورد نور پردازی جشن تولد کودکان است پس مخاطب ما کودکان هستند.

همانطور که می دانید علاقه کودکان به شخصیت های کارتونی و اسباب بازی های اونها بسیار زیاده پس یکی از مواردی که حتما باید رعایت کنیم نوع چیدمان و انتخاب چراغ های مورد نیاز جهت نصب است .مورد دیگری که باید رعایت شود ایمنی کودکان است پس باید در خصوص اینکه تجهیزات رو طوری جای گذاری کنیم که کودکان هیچ دسترسی به اون نداشته باشند و کاملا محیط ایمن باشد.

مواردی که می تونید در نور پردازی خود از آنها استفاده کنید.

 1-کیک ال ای دی

دیگه هر چیزی ال ای دی در بازار بیاید نباید تعجب کنیم چون مزایای بسیاری که ال ای دی ها دارند استفاده از اونها رو بسیار راحت کرده.شما می تونید در بعضی از شیرینی پزی ها کیک ال ای دی رو گیر بیارید و یا با سفارش به شیرنی پزی ها کیک رو تهیه کنید در زیر نمونه هایی رو مشاهده می کنید.

 

 2-استفاده از ریسه لامپ ها

ریسه لامپ های ال دی در ابعاد و رنگ های مختلف امروز دربازار موجود هستند و برای نصب هیچ کار خاصی نمیخواهد انجام دهید حتی مدل های فلاشر و هفت رنگ اون که دارای کنترل هستند موردی که باید دقت کنید ریشه لامپ ها کمی دارای حرارت هستند و سعی کنید کمی در نصب آنها دقت کنید هر چند حرارت زیادی تولید نمی کنند.

3-کلاه تولد ال ای دی

کلاه تولدهای زیبایی که دارای رنگهای مختفی هستند می توانید در لوازم اسباب بازی فروشی ها تهیه کنید.

4-فلاشرها

فلاشرها رو در بسیاری از جشن ها مشاهده می کنید و شما با زدن دو شاخه اون در برق اون رو راه اندازی کنید عموما فلاشرها کلیدی جهت تنظیم شرعت و انتخاب نوع طرح دارند .

5 - بادبک های ال ای دی

ال ای دی ها وزن زیادی ندارند و برای روشن شدن هم نیاز به باتری حجم بالایی ندارند شما می توانید از باتری ها و ال ای دی کوچک چه در کیک و چه در داخل خود بادبادک ها استفاده کنیددر ضمن همانطور که می دانید برای بالا رفتن بادبادک داخل را از گاز هلیوم پر می کنند.

 

 

6-چراغ های کودکانه

می توانید از چراغ هایی به شکل های مرد انکبوتی ،باب اسفنجی ،کیتی ،سوپر من و .... در اطاف محل تولد استفاده کنید.

 

7-پخش کننده موزیک

یکی از مواردی که در هر جشنی دیده میشه موسیقی است می توانید با مچ کردن گوشی تون با کامپیوتر یا دستگاه پخش کننده هر ریتم و آهنگی رو پخش کنید.

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .