Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613


جهت نصب و عیب یابی قفل برقی در مشهد با شماره ثابت 05133686989 تماس بگیرید.

می توانید برای تعمیر و نصب اصولی انواع آیفون های تصویری تابا ، کوماکس ،الکتروپیک و .... با شماره تماس های برق با ما تماس حاصل فرمایید.

یکی از مواردی که در نصب قفل برقی آیفون تصویری یا صوتی شاید براتون پیش بیاد اینه که درب منزلتون رو به بیرون باز بشه و شما قصد دارید برای باز کردن درب از قفل برقی زنجیری استفاده کنید.آموزش نصب اون رو در زیر براتون قرار میدم.

قبل از اینکه آموزش رو بگم شما برای حل این مشکل می توانید از قفل های برقی دیگه نیز برای حل مشکلتون استفاده کنید مانند قفل برقی سیزا و یا زبانه ای.

از قفل های برقی  معروف در بازار می توان به برند سیزا ایتالیا ،یوتاب شرکت الکتروپیک و کاویان اشاره کرد.

چرا نمیشه قفل زنجیری رو مانند درب هایی که به داخل باز می شوند نصب کرد؟

در کلیپ های برق با ما در آپارات کلیپ کارکرد قفل برقی زنجیری نشان داده شده است.

قفل برقی زنجیری با تنظیم و قرار دادن فشار زنجیر در حالت کششی عمل می کند به گونه ای که ما باید به گونه ای قفل را نصب کنیم که در حالت بسته شدن درب زنجیر قفل برقی در فشار قرار گرفته باشد البته جهت نصب باید درست انتخاب شده باشد.

تسمه بلند قفل در تمامی قفل ها باید سمت زبانه قفل درب حیاط باشد و زبانه کوتاه است که باید در حالت کششی قرار گیرد.

دلیل اینکه نمی توان درب بیرون بازشو را مانند درب داخل بازشو نصب کرد این است که باید قسمت کششی قلاب قفل بر عکس نصب شود تا عمل کشش انجام شود.

آموزش نصب قفل برقی زنجیری بر روی درب حیاطی بیرون بازشو توسط سیم کلاج:

برای نصب شما نیاز به یک عدد سیم کلاج یا سیم ترمز دوچرخه و سیم گیر خواهید داشت دلیل آن را هم توضیح خواهم داد.

 درب ما رو به بیرون باز می شود پس ما باید به گونه ای قفل را نصب کنیم که تمسه کوتاه قفل کشیده شود.برای این کار ما باید پایه زنجیر قفل را در بیرون از درب نصب کنیم تا پس از بسته شدن درب تسمه کوتاه کشیده شود .

ما باید حال قفل را توسط زنجیر به پایه زنجیر قفل وصل کنیم این کار را نمی توانیم توسط زنجیر خود قفل انجام دهیم زیرا زنجیر باید آزاد باشد که بتواند کشیده شده و آزاد شود  اصلا هم درست نیست درب را آنقدر سوارخ کنیم که زنجیر خود قفل کشیده و آزاد شود هر چند در مواردی این مورد را مشاهده کرده ام.پس بهترین راه و راحت ترین راه استفاده از سیم کلاچ و سیم گیر می باشد.

 

 پس از نصب قفل بر روی درب در راستای تسمه کوتاه سوراخی را ایجاد می کنیم و قدری آن را هم گشاد می کنیم که سیم بتواند به راحتی شل و سفت شود در اینجاد می توانید از گریس هم بر ای روان تر شدن استفاده کنید.

 پایه قفل را در بیرون درب نصب می کنیم و سیم کلاچ را از آن عبور می دهیم و پس از تنظیم کشش قفل سیم گیر ها را محکم می کنیم.

در اینجا سوالی بزرگ در ذهن برخی ایجاد می شود که این سیم که بیرون رها شده هر فردی با کشیدن آن می تواند درب را باز کند ؟!!!

جواب کاملا منفی است زیرا هر چقدر هم که سیم کشیده شود درب باز نخواهد شد زیرا تا زمانی که پلاتین و سربی فنز قفل کشیده شده را رها نکند درب باز نخواهد شد برای متوجه شدن این موضوع در عکس اجزای قفل برقی دقت کنید.

نکته ای که اینجا باید عرض کنم اینه که درب رو به بیرون باز میشه پس نیازمند اینه سیم قفل برقی رو هم به قدری انتخاب کنیم که پس باز شدن درب سیم کافی وجود داشته باشد .

روش دوم نصب قفل برقی درب های بیرون باز شو:

روش دوم کمی نیاز به دقت و حوصله برای نصب دارد .روش دوم استفاده از اهرم است ما توسط اهرم می توانیم عمل کشش زنجیر را انجام دهیم.

 سایت آموزش برق با ما

 بهترین قفل زنجیری برقی موجود در بازار بی شک برند الکترو پیک می باشد درب هایی که در فشار بسیار بالا باز و بسته می شوند را هم به راحتی باز می کند.همیشه برای نصب قفل زنجیری ابتدا قفل برقی را تا انگشتی قفل درب نصب کنید.اگر انگشتی قفل درب سوراخ برای قلاب زنجیر قفل برقی نداشتی به راحتی مانند عکسهای زیر توسط دریل می توانید ان را ایجاد کنید.

برای اینکه اندازه زنجیر از قفل برقی تا قفل درست باشد نه کم نه زیاد ابتدا زنجیر قفل برقی را از داخل انگشتی درب توسط قلاب عبور دهید سپس قلاب را محکم کنید.پس از این کار یک قلاب از داخل تسمه بلند قفل برقی عبور دهید و قفل را مانند تصویر حداکثر تا فاصله 15 سانت با وصل کردن سر دیگر زنجیر به تسمه بلند قفل برقی  نصب کنید.تسمه بلند و انگشتی قفل دقیقا باید روبروی هم باشد. زنجیر نه باید شل باشد نه به گونه ای باشد که زبانه قفل را در کشش قرار داده باشد.


نصب قفل برقی درب بیرون باز شو

 در زیر محکم کردن قلاب به انگشتی قفل را مشاهده می کنید.

نصب قفل برقی آیفون

 مرحله بعدی ساخت اهرم برای کشش زنجیر قفل برقی می باشد.این کار را می توانید توسط قوطی 2 در 2 یا لوله 2 و ... انجام دهید.اندازه طول قوطی را در حدود 15 سانت هم بگیریید کافی است.

مراحل نصب قفل برقی

وسط قوطی را توسط مته آهن سوراخ می کنیم به گونه ای که پیچی که قرار است اهرم را نگه دارد در آن به راحتی گردش پیدا کند.

در یک سمت دیگر قوطی محل قلاب زنجیر را سوراخ کنید.

آموزش نصب قفل برقی درب بیرون باز شو

 اهرم باید بر روی درب نصب شود نه بر روی چهار چوب باید به گونه ای باشد که با بسته شدن درب اهرم به چهار چوب گیر کند و عملیات کشش زبانه کوچک را انجام دهد.زمانی که درب باز میشود تسمه کوچک باید آزاد شود و پلاتین و سربی را دوباره پس از بسته شدن در حالت فعال قرار دهد.

پیچ نگهدارنده قفل را حتما باید نصب کنید زیرا پس از باز شدن درب اهرم از حالت خود خارج می شود.

اهرم را باید به گونه ای نصب کنید که قلاب زنجیر تسمه کوتاه با محل سوراخ شده قلاب اهرم تراز باشد.

ابتدا باید اهرم را بر روی درب دقیقا چسبیده به چهار چوب مانند عکس با رعایت نکات بالا با پیچ و مهره نصب کنید پس از این کار اندازه زنجیر از اهرم تا قفل برقی را تنظیم کنید.

door2

 زمانی که درب باز باشد اهرم مانند شکل زیر می شود و زمانی که درب بسته باشد اهرم مانند عکس آخر می باشد در هر دو عکس به کشش تسمه کوتاه دقت کنید تا کارکرد را متوجه شوید.

 door3

door1

امیدوارم به کارتون بیاد در هر صورت اگر سوالی در مورد این موضوع داشتید با برق با  ما در میان بگذارید یا حق.

در آخر به شما پیشنهاد می کنم که به جای نصب قفل های آیفون که از نوع زنجیری هستند از قفل های برقی زبانه ای یا کله گاوی استفاده کنید هم برای امنیت و هم برای زیبایی بیشتر.

دیدگاه‌ها  

#10 مهدی 1400-05-12 07:19
ببخشید سیم داخل قفل زنجیری قطع شده و عمل نمیکنه چجوری باید یک سیم دیگه جایگزینش کنیم؟
#9 eros 1400-04-12 17:59
سلام وخسته نباشید ،استاد من همه قسمتا رو متوجه شدم به غیر از یک قسمت ،اون اینکه ،زمان نصب قوطی باید همون حالت ۶۰درجه نصب بشه وزنجیر سفت باشه واینکه دقیقا به چهار چوب چسبیده باشه درسته ؟ممنون
#8 مهدی جنتی 1399-11-05 03:27
مهدی جنتی وزغیر فرقی نمیکنه این چون ایمیلم جنتیه با تشکر
#7 مهدی زغیر 1399-11-05 03:18
سلام من برقکارم 35 ساله روشی دارم برای دربهای بیرون بازشو روشتون خوبه وساده وکاری که من میکنم هم سادست وتکنیکیتره روی چندی جا تست کردم خوب بود بنظرتون ثبت اختراع کنم ویا عکسشو بفرستم تو سایتتون بنمایش بزارین .صادقانه
سلام در خدمتم با نام خودتان انتشار می دهم.بیشتر موارد نصب سمت قفل های برقی رفته است.
#6 سعید 1399-10-01 17:09
سلام تسمه بلند قفل زنجیری درب ما بعد از باز شدن دیگه سر جاش برنمی‌گرده و باید بعد از چند بار کشیدن محکم زنجیر اون رو سر جاش برگردوند مشکل کجاست؟سلام حالتهای مختلفی می‌تونه پیش بیاد احتمال تنظیم نبودن قفل وجود دارد
#5 یونس 1399-08-30 20:34
با سلام درب منزل ما کشیدن سیم کلاج باز میشود، مشکل چیست؟
با سلام فنر ضامن داخل قفل ضعیف شده است.
#4 سید 1399-05-14 11:49
سلام میشه زبانه قفلل داخل باز شورو عوض کرد و بیرون باز شوش کرد؟ درب باز کن مدل sta locas???
#3 مصطفی پیرعلی 1399-02-08 15:57
سلام آیااین امکان وجوددارد دربازکن های بازنجیررو بدون زنجیربستبرای درهای بیرون بازشو
سلام بله استفاده از قفل برقی
#2 هادی 1398-12-07 18:33
سلام درب حیاط ما از سمت چپ به بیرون باز میشود،،چگونه باید قفل رو رو در نصب کنیم که درب باز بشه،،سیم کلاچ رو هم از سورخ در عبور داد وبیرون نصب کردیم ولی باز نمیشود فنر فشرده نمیشود؟
با سلام سیم کلاچ باید در حالت کشش قرار بگیرد .رگلاژ شود.
#1 تهمینه 1398-12-03 19:19
ببخشید من میخوام در بازکن رو رویه درب اهنی حیاط نصب کنم اصلا دیوار برایه نصبش نداریم میشه
سلام جای قوطی را روی درب جوشکاری کنید.

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .