Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

از آنجا که در مطلب نکاتی در مورد آیفون های تابا در مورد آیفون تابا مواردی گفته شد در اینجا نصب مدل های مختلف آیفون تابا قرار داده می شود.

شما هر مدل آیفونی که تهیه کنید قطعا کاتالوگ و توضیحاتی جهت نصب درون جعبه اون قرار داده شده است پس با توجه به راهنمایی کاتالوگ می تونید آیفون رو نصب کنید.

موردی که شاید شما رو با مشکل مواجه کنه بالا بودن تعداد سیم در تعداد بالای آیفون ها است که این مورد با نصب چند مورد آیفون میتونه بر طرف بشه.

 نصب آیفون های یک طبقه تصویری تابا

در تمامی آیفون های تابا در نوع یک طبقه و دو طبقه شما با یک نوع نصب سر و کار دارید و نیاز به  اتصال 4 رشته سیم در هر طبقه دارید.سوکت های آیفون تابا چه در پنل دم در و چه در مانیتور یک رنگ می باشد فقط تنها رنگی که اضاف می شود رنگ سفید در پشت مانیتور است که آن را هم باید به رنگ زرد متصل کنید زیرا در یک طبقه و دو طبقه به آن نیازی نیست.

تصویر زیر نصب آیفون   2070 تابا می باشد در تمامی آیفون ها همین 5 رشته را پشت مانیتور مشاهده خواهید که فقط چون آیفون 2070 امکان باز کردن توسط درب توسط تلفن و نیز تماس با صاحب خانه را دارد این مدل یک سوکت تلفن نسبت به مدلهای دیگر اضاف دارد.

 

همانطور که مشاهده می کنید ما در پشت پنل جلوی درب دو سیم جهت اتصال به ترانس متناوب ،دو سیم جهت اتصال به قفل زنجیری و 4 سیم زرد ،قرمز ،نارنجی و قهوهای که به مانیتور متصل می شود داریم.

در مانیتور داخل واحد ما نیاز به برق 220 برای تغذیه آیفون ،یک خط تلفن که به سوکت تلفن پشت مانیتور متصل شود و اتصال پنج سیم به 4 سیمی که به پنل وصل شده است داریم.

برای باز کردن درب توسط  تلفن و تماس با شما ابتدا باید شماره تماس همراه خود را در مانیتور ذخیره کنید توسط تنظیمات مانیتور . شما بعد از گذشت زمانی اگر درب را باز نکنید ارتباط صوتی آیفون به گوشی شما متصل خواهد شد و توسط عدد #1 می توانید درب را باز کنید.

نصب آیفون تصویری تابا با سوئیچر داخلی

در مانیتور های تابا همانطور که مشاهده کرده اید پنج سیم وجود دارد که در حالت سوئیچر مجزا شما باید سیم های سفید و زرد را به یکدیگر متصل کنید.اما در روشی که بخواهیم از رله داخل مانیتور ها برای زنگ استفاده کنیم و اینکه حجم سیم کشی بسیار کاهش یابد از روش سویچر داخلی استفاده می کنیم.

در شکل زیر همانطور که مشاهده می کنید سیم های قهوهای ،قرمز ،نارنجی ، زرد بین تمام واحد ها مشترک می باشد و تنها سیمی که باید بطور جداگانه به پنل جلوی درب متصل شود سیم سفید می باشد.توجه داشته باشید که برای این نصب پنل شما باید بدون سوئیچر باشد و شما باید از سیم شاستی ها برای زنگ استفاده کنید.

معرفی مانیتورهای آیفون تصویری تابا

جهت خرید انواع مدل های مانیتورهای تابا در مشهد تماس بگیرید 05133686989.

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .