Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

در این مطلب به بحث مهم خدمات پس از فروش و خدمات پس از نصب محصولات الکترونیکی از جمله انواع هالوژن ، لوستر ، چراغهای خطی و در باز کن های صوتی و تصویری اشاره می کنم.

این مطلب می تواند از یک هزینه اضافی و سنگین که مشتری می تواند متحمل شود جلوگیری کند.
مطالب مختلفی در مورد اینکه لوازم با کیفیت چرا باید  تهیه شود در سایت منتشر شده در این مطلب به موضوع به گونه ی دیگری نگاه میکنم اینکه شما لوازم خوب خریده اید حالا نوبت استفاده از محصول و خدمات پس از فروش رسیده است باید برای این که از خدمات پس از فروش استفاده کنید به نکات مهم زیر باید دقت کنید. 
۱.محصول را چگونه تهیه کرده اید ؟
از مهمترین موارد در استفاده از خدمات پس از فروش این است که چگونه شما لوازم برقی یا مثلا در باز کن تصویری خود را خرید کرده اید .
وقتی که شما خرید را حضوری انجام می دهید شرایط با خرید اینترنتی  و  سفارشی فرق می کند.
خرید سفارشی یعنی اینکه شما به یکی از نزدیکانتان سفارش می کنید لیستی از لوازم برقی را برای شما تهیه کند.
مزایا و معایب هر کدام را برایتان بررسی می کنم به عنوان مثال در  زمینه خرید در باز کن تصویری .
خرید حضوری
مزایا
مدل های مختلف مانیتور را با هم مقایسه می کنید ، حضوری می توانید کیفیت تصویر و صدا هر مدل گوشی صوتی و تصویری  را مشاهده کنید ، با فروشنده آشنا می شوید که می شود به او اعتماد کرد یا خیر.

نصاب مورد اعتماد فروشنده را می توانید برای نصب انتخاب کنید و از شرایط گارانتی مطلع می شوید.
معایب
فروشنده می تواند با چرب زبانی محصول با کیفیت پایین را به شما بفروشد ، وقت زیادی را باید در ترافیک بگذرانید ، اگر تنوع در محصولات زیاد نباشد نمی توانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید ، قیمت خرید  اینترنتی می تواند پایین باشد .


خرید اینترنتی پنل و مانیتور تصویری
مزایا
عموما شرکت های معتبر کاتالوگ محصولات خود را در اینترنت برای انتخاب قرار می دهند و می شود با کمی جستجو به صورت اینترنتی خرید را انجام داد، می شود از تخفیف های اینترنتی استفاده کرد ، خرید آسان و با صرف زمان کم ،
معایب
هر گردی گردو نیست شما مانیتوری را انتخاب می کنید پس از رسیدن به دستتان آن چیزی که می خواهید نیست ،
گارانتی تمام شده !!!
شما مانیتور یا پنل تصویری را می خرید پس از اینکه می رسد دستتان متوجه می شوید که از زمان گارانتی خیلی گذشته یا اینکه تمام شده است.
شکستگی در بدنه و یا مشکل در ال سی دی،  می تواند در باربری چون صفحه مانیتور حساس می باشد باید حتما بسته بندی محکمی صورت بگیرد.
شرکت اینترنتی فروشنده می گوید که باید مانیتور را با پست برای خدمات گارانتی  ارسال کنید تا تعمیر شود و ما در شهر شما نمایندگی تعمیرات نداریم.
استفاده از خدمات پس از تمام شدن مدت گارانتی که در ادامه توضیح خواهم داد.


خرید سفارشی
مزایا و معایب
اگر کسی که سفارش کردیم خرید را برایمان انجام دهد  متخصص باشد که محصول خوبی را برایمان تهیه می کند اگر نه که خودمان خرید را انجام دهیم بهتر است.
سفارش ما را می تواند از کسی برایمان تهیه کند که قیمت و خدمات خوبی را به ما می دهد.
ایرادی که وجود دارد سلیقه است و چیزی که نیاز داریم یعنی ما یک مانیتور با رنگ مشکی دوست داریم ۷ اینچ حافظه دار ولی کسی که برایمان خرید می کند شاید به جزئیات خرید و سلیقه ما توجه نکند.
۲.آیا محصول شناخته شده و دارای نمایندگی معتبر در شهر شماست؟
از مهمترین موارد در خرید یک محصول اطمینان از پشتوانه محصول است یعنی اینکه بدانیم بعد از خرید کسی پاسخگوی خدمات بعد از فروش است
ما یک وسیله برقی خریداری کرده ایم بعد از مدت زمانی دچار ایراد شده است آیا نمایندگی و یا خدمات پس از فروش پاسخگویی خرابی دستگاه است.

یا اینکه یک وسیله را خریداری کردیم مانند آیفون تصویری بعد از مدت زمانی قصد داریم تعداد طبقات اضافه کنیم به راحتی این کار را می شود انجام داد یا خیر؟

یا اینکه قصد داریم به خاطر بازسازی پنل جلو درب  را جابجا کنیم. یک مثال در اینجا می تواند این موضوع را توضیح دهد.
ما یک پنل تصویری از نوع کدینگ تهیه می کنیم بعد از مدت زمانی پنل دچار ایراد می شود پنل های کدینگ عموماً برای تعداد واحد بالا نصب می شوند حال برای اینکه از خدمات پس از فروش استفاده کنیم به  نمایندگی شرکتی که از آن ها پنل را تهیه کردیم مراجعه می کنیم متاسفانه در بسیاری از موارد با این جواب رو به رو میشویم که ما برد های این نوع پنل را نداریم یا نمی توانیم آن را تعمیر کنیم باید پنل به تهران ارسال شود در اینجا خریدار با یک چالش و مشکل روبرو می شود یعنی استفاده کنندگان از این سیستم باید یک ماه بدون آیفون سر کنند.
همین موضوع می تواند به گونه دیگری رخ دهد محصول را تهیه کردیم بعد از چند سال سیستم دچار ایراد شده است برای خدمات تماس میگیریم شرکت این پاسخ را می دهد که ما در شهر شما دیگر نماینده برای خدمات پس از فروش نداریم.
کار مشتری بالاخره انجام میشود ولی با هزینه بیشتر و مدت زمان بیشتر هرچند که چقدر مشتری اذیت می شود.


۳.استفاده از شرایط گارانتی محصول چگونه است؟
این مورد را حتماً در زمان خرید و استفاده بعد از خرید مد نظر قرار دهید در قدیم استفاده از شرایط گارانتی منوط به داشتن کارتن و دفترچه دستگاه بود اکنون اکثر شرکت ها گارانتی را بر اساس تاریخ بر روی لوازم الکترونیکی حک میکند ولی متاسفانه بعضی از شرکت ها هنوز به این مورد که باید کارتن و دفترچه وسیله الکترونیکی برای گارانتی و خدمات پس از فروش موجود باشد پافشاری می کنند
گونه دیگری از گارانتی که مهر و امضای فروشنده است یعنی اینکه فروشنده دفترچه یا فاکتور خرید وسیله را مهر و امضا می کند و گارانتی از آن تاریخ شروع می شود.
توصیه من این است که حتماً در زمان خرید شرایط گارانتی را پرس و جو کنید.
مورد دیگر در مورد شرایط گارانتی طریقه نصب دستگاه است یعنی اینکه  فروشنده محصول می گوید فقط گارانتی در صورتی مورد تایید است که نصاب خودمان کار نصب را انجام دهد.
بعضی هم میگویند اگر نصاب ماهری کار نصب را انجام دهد مورد تایید ما است.
۴.احتمال بدهید که محصول  خراب باشد ؟
شما محصولی را به صورت اینترنتی یا از یکی از شهرهای دور از منزل یا محل سکونت تهیه میکنید حال که برای نصب اقدام میکنید  محصول خراب است این مورد را بسیار تا به حال مشاهده کردم
بعد از اینکه این مورد رخ می دهد خریدار با مشکل روبرو می شود که زمان و یا دسترسی به فروشنده است.
یکی از موارد بدتر بی اعتبار بودن فروشنده است  بعد از اینکه مراجعه می کنید و می گویید محصول خراب است فروشنده شمارا به محل دیگر برای خدمات ارجاع می دهد.
اگر که در شهرتان خدمات پس از فروش محصول وجود داشته باشد دچار ایراد نمی شوید البته در صورتی که نمایندگی پذیرای خدمات پس از فروش بقیه فروشندگان نیز باشد.
۵.آیا محصول امتحانش را پس داده؟
این مورد را با یک مثال توضیح میدهم چند تا از شرکت های تولید کننده آیفون تصویری  بعد از تولید مانیتور و استفاده بلند مدت مشتری از مانیتور دچار ایراد شده اند.
بعد از اینکه مشتری محصول را نصب می کرد بعد از مدت زمانی محصول دچار خرابی شد به گونه ای که تمام مانیتور های تولید شده برگشت خورد.
‌ شاید برای مشتری فهمیدن این مورد دشوار باشد بعد از پرس و جو از چند نصاب  یا از آشنایان می توانند از کیفیت مدل مانیتوری که انتخاب کرده اند مطمئن شوند.

۶.شرکت ارائه دهنده خدمات جواب سلام را می دهد !!!
متاسفانه بعضی از شرکت ها بعد از فروش محصولات پاسخگویی خدمات پس از فروش نیستند و این مورد باعث هزینه بیشتر و زمان انتظار بیشتر برای استفاده از خدمات پس از فروش است باید با با کمی جستجو در اینترنت و مطالعه نظرات کاربران و پرس و جو از کسانی که قبلاً از آن محصول استفاده کرده اند
۷.دسترسی دوباره برای تهیه محصول
شما یک محصول را تهیه کردید حالا بعد از مدت زمانی نیاز دارید که یک محصول دیگر مشابه همان محصول تهیه کنید بعد از مراجعه به فروشنده متوجه می شوید که دیگر مانند آن محصول تولید نمی شود مثالی که می توانم در این مورد بزنم این است که یکی از مشتریان که یک لوستر تهیه کرده بود بعد از جابجا شدن به منزل جدید بعد از گشتن تمام بازار و پرس و جو از بسیاری از  کسبه نتوانست مانند لوستر خود پیدا کند.

۸.گارانتی حک شده است یا فاکتور فروش
بهترین نوع گارانتی گارانتی هک شده بر روی لوازم الکترونیکی و به روز است.
گارانتی های برچسبی بعد از مدت زمانی از محصول جدا میشوند یا اینکه گم میشوم همینطور گارانتی‌های فاکتوری یا دفترچه ای
البته ناگفته نماند که بعضی از برچسب ها کم از نوع هک شده ندارند و به راحتی از محصول جدا نمی شوند.
متاسفانه بعضی از فروشندگان با بی توجهی به خدمات پس از فروش باعث شدند که مشتری به گارانتی بی اعتماد باشد و اصلاً برای مشتری مهم نباشد.
به شخصه به تمام مشتریانی که محصولات میفروشم با اطمینان کامل خدمات گارانتی را ارائه می کنم چون از محصولاتی استفاده می کنم که گارانتی حک شده بر روی دستگاه دارند ،  نه نیازی به فاکتور است و نه  نیازی به دفترچه و کارتن وسیله خریداری شده.

۹.هر گردی گردو نیست
امروزه این مورد بسیار در بازار دیده می شود محصولاتی که دقیقاً مشابه هم هستند ولی با کیفیتی مختلف
این مورد در تمام لوازم برقی وجود دارد در کلید پریز و پریز ، لوستر ، درباز کن تصویری ، لامپ های ال ای دی ، سیم و کابل و ....
مواردی شده مشتری از ما شاکی شده است که شما  گرانفروشی و کم فروشی کرده‌اید بعد از توضیح دادن و روشن شدن موضوع مشتری رفع ابهام شده است.

۱۰.یکی دیگر از  موارد مهم در استفاده از خدمات  پس از فروش اطلاع از شرایط گارانتی است حتما اطلاعات کامل نسبت به خدمات پس از فروش کسب کنید.

۱۱.چگونه به خدمات پس از فروش دسترسی پیدا کنیم 

خیلی راحت با جستجو در اینترنت به شماره و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده دسترسی پیدا می کنید.

در صورتی که دسترسی پیدا نکردید از طریق کسبه فروشنده همان نوع  محصولات به دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش شهرتان دسترسی پیدا می کنید.

در پایان امیدوارم شرکت های تولید کننده ایرانی و خارجی و  نمایندگیهای خدمات پس از فروش همچنین گروه برق با ما
به گونه ای عمل کنیم که مشتری با خیالی راحت و با اطمینان از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش خرید خود را انجام دهد.

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .