Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

بحث مانیتورینگ از مهمترین مسائل در زمینه نصب در باز کن های تصویری است شما می توانید با استفاده از امکانات آیفون تصویری از مزایای آن استفاده کنید .

مثال اینکه شما یک پارکینگ دارید که ماشینتان را باید هر از چند گاهی مشاهده کنید یا زمانی که صدای آژیردزدگیر به صدا در آمد یا مغازه ای که شاگردتان داخل آن مشغول کار است را تماشا کنید.

بهترین کار این است که  باید هزینه اساسی کنید و دوربین مدار بسته تهیه کنید یا حتیخرید مانیتور که  4 دوربین هستند شما می توانید با تهیه آنها دوربین دوم داشته باشید.

حال اگر که آیفون تصویری شما از نوع قدیمی یا بدون حافظه باشد چگونه می توان دو دوربین  را به یک مانیتور تک دوربینه متصل کرد.

بنده خودم تا به حال کسی از من در مورد اینکه یک مانیتور داریم و میخواهیم دو تا دوربین به این مانیتور متصل کنیم سوال می کرد می گفتم هچنین امکانی وجود ندارد و نمی شود دو دوربین به یک مانیتور تک پنله متصل کرد. 

تا اینکه در یکی از نصب ها مشتری اصرار کرد که من با این نوع نصب نمی توانم  متوجه شوم که چه کسی جلو درب منزل است .موقعیت پنل به گونه ای بود که نمی شد جلو درب را کامل پوشش دهد.

به مشتری گفتم که می شود دوربین پنل را به صورت خارجی نصب کرد یعنی  دوربین دام آنالوگ به جای دوربین پنل نصب کنم و دوربین پنل را از مدار خارج کنم .

اکثر مانیتور های حافظه دار امروزه دارای حالت دو دوربین با امکانات فراوان هستند.

مشتری گفت یعنی راهی نداره که هر دو تا دوربین رو بشه با هم مشاهده کرد گفتم که گوشی شما این امکان را ندارد تا اینکه به فکرم رسید که چگونه می شود دوربین اصلی را با دوربین آنالوگ خارجی جایگزین کرد ولی همزمان نه.

یاد کلید تبدیل افتادم که وضعیت تصویر می تواند روی یک کدام از حالتها باشد یا روی دوربین پنل یا روی دوربین دوم.

کلید تبدیل را تست گرفتم و مدار به درستی عمل کرد جالب است که تصویر دچار نویز هم نشد. 

 حال در ادامه عملکرد کلید تبدیل را در نصب دوربین دوم توضیح خواهم داد.

ما هیچ دستکاری در سیستم پنل و مانیتور تصویری نیاز نیست بدهیم در هیچ کدام از مانیتور های تصویری شرکت های مختلف مانند سیماران کالیوز تکنما کوماکس تکنو تل کنوی آریو و ...

 عملکرد کلید تبدیل بدین گونه است که تصویر را به ورودی مانیتور جابجا می کند یعنی یا تصویر روی دوربین پنل است یا روی دوربین دوم.

شاید سوال پیش بیاید که این کلید به این زشتی را چگونه کنار آیفون قرار دهیم در جواب باید گفت من این کلید انتخاب کردم تا مطلب برای همه جا بیفتد و قابل اجرا باشد و گرنه خیلی کلید کوچک دو حالته دیگر برای اجرا وجود دارد.

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .