Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

در این مقاله سعی دارم  مواردی رو عرض کنم که شاید برای بسیاری از شما عزیزان ابتدایی باشد از طرفی هم شاید برای بعضی از عزیزان مفید باشد.

هدف از نصب آیفون چه صوتی و چه تصویری اینه که ما متوجه بشویم چه کسی قصد ورود به منزل  را دارد و درب ورودی را برای ورود باز نماییم شما توسط مداراتی بدون نیاز به آیفون می توانید درب را باز کنید.

شما اگر فقط قصد این رو دارید که درب ورودی برای نفر باز بشه و مهم نیست که  صدا و تصویر رو از دو طرف داشته باشید یکی از مواردی که می تونم بگم کسانی جلوی دربشون دوربین دارند و فقط می خواهند بتوانند درب را برای آشنایان باز کنند.راههای زیر را پیش رو دارید.

1-استفاده از شاستی زنگ :خب خیلی راحت مثل آب خوردن مثل نصب  کلید یک پل این کار انجام میشه شکلش رو پایین قرار دادم.

 

 

2-استفاده از کارت RFID :

 نصب کارت و یا پنل کدینگ شاید مزایای بسیاری داشته باشد اما از جهت امنیت بسیار باید در نگهداری رمز و کارت تلاش نمود زیرا می تواند یک خطر جدی محسوب شود.

 

 

3-استفاده از ماژول بی سیم ریموت دار و وای فا :

 هم اکنون ماژول های وای فا درب باز کن در باز کن در بازار موجود می باشند.از این قطعه می توان برای باز کردن دربهای پارکینگی و منازل در مجتمع ها استفاده کرد.

از مزیتش اینه که شاید ریموت در باز کن  و دسته کلیدتان را فراموش کنید اما موبایلتون هرگز.در شکل زیر یک مدار ریموت دار جهت باز کردن درب را مشاهده می کنید.

 

2-آیفون خود را آب بندی کنید.

در مراجعات بسیاری که برای تعمیر آیفون ها حضور داشتیم جهت آبخوردگی پنل جلو درب بوده است.بخصوص نمای ساختمانها سرامیک و سنگ شده که آب باران را جذب نمیکنند و به صورت رو به پایین سرازیر می شوند.برای این کار چسب آکواریوم مورد بسیار خوبی می باشد.

در تصویر  زیر یک نمونه قاب بارانگیر دست ساز و آماده را مشاهده می کنید.

 

4-ترانس آیفون خود را آب بندی کنید.

این مورد به گونه ای همان مورد بالاس ترانس  آیفون خود را در مکانی نصب کنید که عایق ورود آب باشد زیرا مورد های بسیاری از سوختن ترانس ها از آب باران نیز رخ داده است.شما به عنوام مثال میتونید ترانس تغذیه را داخل جعبه کنتور آپارتمان یا در باکس های مختلف روکار نصب کنید.

 

3-کلید مخفی قفل های کله گاوی

در بسیاری از آپارتمان ها برای امنیت بیشتر ساختمان می توان از شسی مخفی در ساختمان استفاده کرد که قفل ورودی به راحتی توسط هر فردی باز نشود.

 

4- قفل های در باز کن را روغن یا گریس کاری کنید.

از آنجا که قسمت هایی از قفل برقی مکانیکی می باشد جهت روان بودن قفل و کم شدن فشار از قسمت الکتریکی .

5-از امکانات آیفون خود استفاده کنید.

بعضی با انجام هزینه ای سنگین و خرید گوشی تصویری از امکانات آیفون خود استفاده نمی کند دو مورد از اآنها رو در زیر اشاره می کنم.

1- ارتباط داخلی

در آپارتمان های خانوادگی می توانید از این امکان استفاده کنید و با واحدها ارتباط صوتی برقرار کنید.

ارتباط داخلی در مدل های مختلف آیفون موجود می باشد و می تواند به عنوان یک ارتباط رایگان و دسترسی آسان را به شما بدهد.

2-اضافه کردن دوربین

در بسیاری از مانیتورها شما امکان اتصال دو پنل را دارا می باشید و حتما نیاز نیست برای داشتن دوربین در یک محدوده پنل را نصب کنید می توانید با نصب یک دوربین آن محدوده را پوشش دهید .

3-استفاده از امکانات تماس(آیفون تابا)

اگر گوشی شما از نوع اتصال خط تلفن باشد می توانید با اتصال خط تلفن در صورت حضور نداشتن در منزل با مهمان خود ارتباط برقرار کنید و در بعضی از مدل گوشی ها درب را نیز باز کنید.

موارد بالا را می توانید در مطلب زیر مطالعه کنید.

آموزش نصب و نکاتی در مورد آیفون های تابا

 7 - در پنل ها صوتی و چه تصویری امکان اضافه کردن شصتی وجود دارد.

 اگر طبقه اضافه کرده اید و یا گوشی خود را قصد دارید در مکانی دیگر نصب کنید و شستی کم دارد می توانید به راحتی در پنل خود شاستی اضافه کنید.

 

 

 

 

 

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .