خب در اینجا مطالبی رو برای بعضی از کسانی که در مجتمع ها زندگی می کنند و قصد تغییر در مجتمع خود را دارند  قرار میدم که امیدوارم برای  شما عزیزان کاربرد داشته باشد.

1-امنیت

در مورد امنیت میتوان به استفاده از سیستم های امنیتی و حفاظتی در پارکینگ ، نصب آرام بند ،نصب قفل های ایمن ،محکم و ضد سرقت اشاره کرد.

نصب درب های برقی کر کره ای یا استفاده از بازو های درب باز کن  برای ورود و خروج ماشین ها تاثیر در ایمنی بسیاری خواهد داشت.

برای ساعات شب می توان با فعال کردن دزدگیر از ایمنی پارکینگ خود رو ها اطمینان حاصل کرد و توسط دوربین مانیتورینگ کلیه بخش های مجتمع توسط مدیر انجام شود.

در این مورد از مطلب دزدگیر ارزان که هم اکنون در لینک آموزش ساخت دزدگیر ارزان قرار دارد استفاده کنید.

یکی از مواردی که در بالا ذکر شد نصب قفل قوی و ایمن می باشد که آموزش نصب یک نمونه از این قفل ها در لینک آموزش نصب قفل سیزا قرار دارد.

نصب آرام بند از این جهت اهمیت دارد که اگر اهالی مجتمع هر کدام  بسته شدن درب ورودی را فراموش کنند آرام بند باعث بسته شدن درب ورودی خواهد شد.در مورد شماره 4 به آن اشاره شده است.

2-بهینه سازی مصرف

استفاده از چراغهای هوشمند و سنسور دار بسیار در مصرف برق ساختمان بسیار اثر خواهد داشت.

این مطلب هم اکنون در سایت قرار دارد می توانید برای مشاهده این مطلب  بر روی لینک بهینه سازی مصرف ساختمان کلیک کنید.

 

3-زیبا سازی مجتمع

از آنجا که بخشی از وقت خود را در منزل خود می گذرانیم و محیط اطراف ما بسیار برایمان اهمیت دارد و میخواهیم از آن لذت ببریم زیبا سازی مجتمع بسیار اهمیت دارد.

در زیبا سازی مجتمع می توان از چراغهای دفنی ، آب نما، زیبا سازی نما ،چراغهای LED  و ... استفاده کرد این کار نیازمند یک طراحی بسیار زیبا و مشاوره با تمامی ساکنان مجتمع باشد تا رضایت همه را برا ورده سازد.

 

4-کاهش آلودگی صوتی

شاید از سر و صدا درب وروی ساختمان خود کلافه شده اید یا صدا محکم خوردن درب طبقات شمارا آزار می دهد راه حل شما استفاده از آرام بند می باشد.

جهت جلوگیری از صدای درب ورودی ساختمان اگر از نوع شیشه دار می باشد می توانید از کارتن پلاس استفاده کنید.سر صدا را هم که می دانید بهترین راه برای مانع شدن از ورودش به ساختمان استفاده از درب و پنجره های دو جداره می باشد.

 در تصویر بالا یک نمونه آرام بند را مشاهده می کنید آرام بند یکی از موارد آیین نامه نظام مهندسی در مجتمع هاست.آرام بند ها نه تنها در مجتمع ها بلکه در بسیاری از مکان های دیگر کاربرد دارند می توان به مکانهایی اشاره نمود که می خواهند پس از ورود افراد درب خودکار بسته شود و انرژی گرما و سرما اتلاف نشود.

قیمت آرام بند از 50 هزار تومان شروع می شود به بالا و قیمت بر اساس کیفیت و جنس آن بستگی دارد.نصب آن بسیار ساده می باشد توسط 6 پیچ انجام می شود و عموما در کنار آرام بند دو درجه برای تنظیم وجود دارد یکی جهت سرعت آرام بند و دیگری جهت ترمز آرام بند می باشد.

5-ارتباط رایگان با یکدیگر

اگر از سیستم قدیمی آیفون صوتی استفاده می کنید دیگر وقت آن رسیده راه ارتباط با همسایگان و مدیر، نگهبان ساختمان را فراهم کنید.شما با نصب یک پنل کدینگ و ارتباط داخلی می توانید با هر یک از همسایگان ،مدیرو نگهبان ساختمان که بخواهید ارتباط برقرار کنید.

این کار شاید هزینه 300 هزار تومانی برای هر واحد داشته باشد اما امکان مشاهده تصاویر درب های ورودی و ارتباط داخلی را نیز برای شما فراهم می کند.

شما با استفاده از پنل های کارتی و وای فا می توانید بر امکانات آیفون خود بیفزایید.

موارد بسیاری در مجتمع ها در خصوص تاسیسات الکتریکی وجود دارد در اینجا مورادی بیان شد امیدوارم برای شما خواننده عزیز مفید واقع شود.

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .