Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613


 

 

خانه هوشمند

 

 

دیگر با وجود گوشی های هوشمند ، اینترنت پر سرعت ، شبکه های موبایل (GSM) سنسور ها و ماژول های هوشمند مشاهده تصاویر منزل و آبیاری درختان ، روشن و خاموش کردن لوازم منزل امری شدنی است.

امنیت خانه و منزل امری بسیار مهم برای هر شخصی می باشد ، البته شما همیشه در خانه نیستید شما باید به سر کار بروید و نیز تعطیلات را در خانواده خود تجربه کنید.

چگونه می توان در سفر بوده از امنیت منزل با چند کلیک اطمینان حاصل کرد و یا درب منزل را برای مهمانتان باز کنید.

اتوماسیون خانگی و هوشمند سازی منزل این کارها را براحتی برای شما انجام خواهد داد.

زمان بسیاری از نجام اتوماسیون خانگی می گذرد ، اما ظهور گوشی های هوشمند و Wi-Fi این تکنولوژی را راحت تر و مقرون به صرفه تر کرده است. با یک پیام کوتاه توسط اینترنت یا شبکه موبایل به راحتی می توانید درختان باغچه تان را آبیاری کنید.

به عنوان مثال 9 مورد از مواردی که در هوشمند سازی به راحتی به شما ارائه می شود.

 

  1. امنیت خانه خود را با برنامه خانه هوشمند نظارت کنید

آیا تا به حال آرزو کرده اید که وقتی در خارج از شهر هستید، در منزل خود چشم خود را نگه دارید؟ به راحتی توسط شبکه بزرگ اینترانت اطراف و داخل منزل خود را توسط دوربین ها چک کنید .

به راحتی توسط سنسورهای حساس به حرکت می توانید از ورود فرد به منزل خود توسط پیام کوتاه ، ایمیل ، تماس و ...مطلع شوید . و از همانجا آژیر دزد گیر را قطع کنید.

شاید با خودتان بگویید برق قطع شود چه و یا بخواهند سیستم را غیر فعال کنند چه کاش راحت بود این کار !!!

 

 

  1. درب خود را از هر کجا در جهان پاسخ دهید

هنگامی که شما در تعطیلات جزایر قناری هستید  ممکن است فرزند شما تازه از خدمت سربازی اومده زنگ منزل را بزند و قصد ورود به منزل را داشته باشد تماس بعد از لحظه ای به گوشی شما منتقل خواهد شد و شما با یک کلیک درب را باز خواهید

آیا تا به حال یک بسته مهم را از دست داده اید، زیرا فقط چند دقیقه دیر به خانه رسیدید؟ با استفاده از این امکان می توانید از تحویل بسته در خانه خود مطمئن شوید.

 

  1. الکترونیک خانه خود را از راه دور کنترل کنید

بگذارید بگوییم شما صبح زود سر کار می روید و فراموش کرده اید تلویزیون را خاموش کنید ، شما می توانید از شبکه Wi-Fi خانه خود استفاده کنید تا دستگاه ها را به طور مستقیم از یک برنامه هوشمندانه روشن و خاموش کنید. این فناوری اتوماسیون خانگی حتی می تواند به شما در مورد میزان مصرف برق و انرژی مصرفی در لوازم منزل اطلاع دهد.، به عنوان مثال به شما هشدار می دهد که شما در لحظه اوج مصرف هستید و ضریب مصرف انرژی چه عددی خواهد بود و مشترک پر مصرف یا کم مصرف هستید.

 

  1. ترموستات منزلتان را از گوشی خود تنظیم کنید

می توانید دمای نقاط مختلف منزل را توسط گوشی اندروید یا اپل خود کنترل کنید.

و یا توسط اپلیکیشن برای دمای منزل در روزها و ساعات مختلف برنامه بدهید و یا در حالت هوشمند آن را برنامه ریزی کنید.

 

  1. آب گیاهان خود را به صورت بی سیم

شایبد پیدا کردن کسی است که به گیاهان شما هر روز طبق میل شما آب بدهد برای بعضی مشکل باشد. خوشبختانه، تکنولوژی اتوماسیون خانه به غیر از گلها برای باغ شما هم برنامه دارد.

 دستگاهی است که می توانید در اطراف باغ خود قرار دهید تا گیاهان خود را از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند خود آبیاری کنید. برنامه تلفن همراه که تنظیم می کنید چه ساعتی آبیاری آغاز،چه مقدار آبیاری شود و چه ساعتی آبیاری به اتمام برسد و توسط نسنسور ها از پایان آبیاری اطمینان حاصل کنید.

در باغ سنسور هایی نصب می شوند که سطح رطوبت خاک را اندازه گیری می کنند و به طور خودکار توسط یک برنامه آبیاری را براساس ترکیب خاک، انواع گیاهان و الگوهای آب و هوایی ایجاد کرد.

 

 

  1. دریافت به روز رسانی در زمان واقعی در دود و سطح مونوکسید کربن (اعلان و اطفاء)

در هنگام آتش سوزی و یا دو منو اکسید کربن به راحتی و اولین نفر از حادثه مطلع خواهید شد و می توانید درصد و میزان منو اکسید را در منزل مطلع شوید و خودکار نسبت به اطفا آن در صورت برنامه ریزی عمل خواهد شد.

 

  1. نگران حیوانات و ماهیان خود در آکواریوم نباشید.

فراتر از خانه و باغ، فن آوری اتوماسیون خانه حتی می تواند درجه آب آکواریوم را به شما بدهد به ماهیان و پرندگان خود غذا و خوراک بدهید توسط علم کنترل و ابزار دقیق .

برای پرندگان خود پرده برقی را کنار بدهید تا از نور لذت ببرند و یا برای آنها موزیک پخش کنید!!!

 

 

  1. قفل کردن درب بدون کلید

آیا تا به حال خانه را ترک کرده اید و فراموش کرده اید که  درب را قفل کنید؟ نگران بودن در مورد قفل کردن درب  می تواند منبع اضطراب برای هر کسی باشد.  شما به راحتی می توانید قفل های منزل خود را از گوشی هوشمند خود کنترل کنید .

با قفل های الکترونیکی و امکانات بی سیم می توانید درب منزل خود را قفل کنید و از ایمنی منزل خود در هر لحظه با خبر شوید.

 

  1. چراغ ها و پرده های خود را از طریق یک برنامه خانه هوشمند کنترل کنید

شما قادر به کنترل دستگاه ها بر اساس نیاز در خانه خود از طریق یک برنامه و سیستم واحد هستید . توسط امکانات هوشمند سازی می توانید نور دکور خود را تغییر دهید و نور پردازی خود را بر اساس سلیقه تنظیم کنید.به راحتی می توانید نور را کم و زیاد کنید از سیستم پخش صوتی بی سیم استفاده کنید و ....

توسط ماژول های بی سیم ، وای فا ،رله ها، سنسور ها می توانید وسایلی را که نیاز می بینید هوشمند سازی کنید.

 

در پایان این مورد رو عرض کنم که گوشی های هوشمند به سرعت در حال تبدیل شدن به دستگاه های قدرتمند است که می تواند خانه شما را به یک خانه هوشمند کنترل شده کامل تبدیل کند. 

این 9 فناوری تنها بخشی از توانایی هوشمند سازی است برای محافظت از خانه خود به طور مستقیم می توان از گوشی های هوشمند استفاده کرد.  برنامه های خانه هوشمند می تواند به شما کمک کنند که خانه خود را ایمن تر و کارآمد تر کنید و در برابر اتفاقات غیرمنتظره از خودتان و اموال محافظت خواهید کرد. 

 

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .